יום שישי, 27 בדצמבר 2013

מדיטציה לחלומות צלולים

מדיטציה מביאה עמה יתרונות רבים עבור חלימה צלולה. היא מהווה חלק מ-2 טכניקות רבות עוצמה עבור חולמים צלולים, והיא אחת הדרכים הטובות ביותר לשיפור הצלילות. מה עוד, אנשים רבים מתרבויות שונות ברחבי העולם מבצעים מדיטציה עבור:
  • הקלה והרפיה
  • ריכוז ולמידה
  • שינוי מצב המודעות
  • חשיבה מופשטת

מדיטציה יכולה להשפיעה באופן חיובי על הגוף והנפש כאחד. התהליך של מיקוד האנרגיה הנפשית שלך למטרה אחת ספציפית יכול לעזור לך להשיג כמעט כל דבר שאתה רוצה.
Young Female Doing Yoga Stock Photo

גם מחקרים מדעיים הראו קשר בין המדיטציה לחלימה צלולה. שניהם יעזרו לך להיות יותר מודע למה שקורה סביבך. כמו כן, היא משפרת את זיכרון החלום, הדמיון והיכולת שלך להיות צלול יותר. תרגול קבוע של מדיטציה יסייע לך להשיג הרפיה עמוקה ולהגדיל א ת הסיכויים שיהיו לך חלומות צלולים.

מהי מדיטציה?

אנשים נכנסים למצב מדיטטיבי של הנפש במשך יותר מ-5,000 שנה. זהו מרכיב שקיים כמעט בכל דת. אבל זה לא אומר שאתה צריך להיות דתי כדי לעשות מדיטציה.

מדע המטיציה נובע מענף בפסיכולוגיה החוקר את ההשפעה של הנפש על הגוף. על מנת לעשות מדיטציה לחלימה צלולה, עליך לפתח שתי מיומנויות הפוכות:


  • פוקוס - דרגה גבוה של ריכוז נפשי.
  • קפאון - דממה של הנפש.


אבל אל דאגה, אתה לא צריך לוותר על אורח החיים העמוס שלך או להפוך לנזיר בודהיסטי כדי להצליח.

במאמר זה הדריך אותך בשתי רוטינות פשוטות: נשימה (כדי להשבית את המוח) ומדיטציה מודרכת (כדי למקד את המוח). שניהם יכולים להיות מהנים מאוד ותוכל להבחין מייד בהשפעות המיטיבות.

Human Brain Thinking Yin Yang Stock Photo

מדיטצית נשימה (שקט נפשי)

בחר מקום שקט. אתה יכול לשבת ישיבה מזרחית (כמו בבודהיזם המסורתי) או לשבת על כיסא. המפתח הוא לשמור על גב ישר כדי למנוע ממך להפוך לישנוני.

גרום לעינייך להיסגר באופן טבעי ומקד את הדעת בנשימה שלך, מבלי לנסות לשלוט בה. נשום פנימה והחוצה דרך הנחיריים ותהיה מודע לאופן שבו האוויר מרגיש כשהוא נכנס ויוצא מגופך.

בהתחלה, המוח שלך יהיה מלא במחשבות מבולבלות וזה עלול להרגיש כאילו הדברים נעשים עמוסים יותר. למעשה, אתה מגביר את המודעות העצמית שלך ושם לב לכמה מחשבות באמת יש לך.
הימנע מפיתויים שצצים במחשבה שלך, והישאר ממוקד ונשימה הנכנסת ויוצאת מאפך.

אם אתה רואה שדעתך נדדה למקום אחר, השב אותה למקומה.
ברגע שתשמור על מצב זה במשך 10-15 דקות, תוכל להגיע למצב של שקט נפשי. המחשבות שלך יהיו ברורות וצלולות, כמו אגם שקט שלא הופרע במשך זמן רב.

Asian Woman Having Headache Stock Photo

מדיטציה מודרכת

בחר מקום שקט לעשות בו מדיטציה ולשבת בנוחות. התמקד בנשימות ואפשר לעיניך להסגר באופן טעבי. אתה עומד להגביר את המודעות העצמית הנפשית ולהתנתק מהגוף הפיזי שלך.

תאר לעצמך שאתה הולך בגן יפהפה. טבעי ופראי ולבתי נגמר. הרגש את האוויר הנקי שנכנס לריאותיך, ובחחן את המראות השלווים הסובבים אותך. אם אתה משתמש במוזיקת מדיטציה, בצע את המדריך בהתאם לסביבה השקטה שהם מתארים.

המטרה היא להשתמש במיומנויות ההדמיה שלך על מנת להגביר את המודעות לנוף הדמיוני, ובמקביל לאפשר לנפש ולגוף שלך להשתחרר מלחצים. הקשב בתשומת לב לשלווה. אתה יכול להתחיל לשמוע את ציוץ הציפורים או הקול הקצבי של טיפות הגשם. ההדמיה המנטלית תהפוך לחזקה וטובה יותר.

הרגש את מרקם הדשא מתחת לרגליים היחפות שלך. הפוך כל תנועה לאיטית ומכוונת - קח את הזמן לחקור את הגן שלך.

זה עשוי לעזור לך להתמקד אם תמשיך ללכת בכל עת, כך שהנוף ישתנה לנצח.

אחרי כ-15 דקות אתה תהיה במצב דמוי טראנס, עם מעט מודעות עצמית לגוף הפיזי שלך. בעדינות הער את עצמך מהטראנס על ידי ספירה לאחרו מחמש עד אחת, קח נשימות עמוקות ותן לעצמך כמה רגעים לפני שאתה פותח את העיניים.

תרגילים מודרכים אלו נהדרים להגברת המודעות העצמית שתלך ומאפשרים לדעתך להתמקד בלי הסחות דעת יומיומיות. אתה יכול לשנות את הנוף בכל פעם שאתה מתרגל מדיטציה מודרכת - להרכיב את העולם הפנימי שלך - כל עוד הוא מקדם רגיעה והדמיה מנטלית.

Alarm Clock Stock Photo

מציאת זמן עבור מדיטציה

כשזה מגיע למדיטציה יומית עבור חלימה צלולה, אנשים רבים חושבים שזה רעיון נחמד, אבל לא יכולים לדמיין לעצמם למצוא את הזמן לתרגל את זה. זה המחסום הנפשי הראשון. חיים מודרניים מציבים לחצי זמן עצומים על כולנו. זה יכול לגרום לנו להיות אומללים - כאילו לעולם אנחנו לא משיגים את מה שאנחנו באמת רוצים. ומצב רוח מתוסכל זה יכול להשפיע על הבריאות שלנו.

היופי במדיטציה הוא שזה עוזר לך למקד את האנרגיה הנפשית שלך ולחשוב בצורה ברורה יותר. זה מאפשר לך לקבל את סדר העדיפויות שלך לגבי דברים שונים. זה כמעט פרודקס שבזבוז הזמן הזה יוצר עבורך הרבה יותר זמן פנוי בחיי היומיום שלך. שגרה יומיומית של השקעת 15 דקות במדיטציה תשחרר אותך מהלחץ הפנימי ותעודד את השלום הפנימי שלך.

על ידי תרגול מדיטציה מודרכת לחלימה צלולה, תוכל לשפר את המודעות העצמית שלך ולפתח חשיבה ממוקדת. תוכל לשפר את הכישורים שלך להדמיה והדמיה מנטלית אשר יהוו השראה כאשר מדובר בחלום צלול.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה