יום שישי, 27 בספטמבר 2013

4 סוגים של סימני חלום שיעזרו לך להיות צלול

חולמים צלולים רבים משתמשים בסימני חלום על מנת לזהות את חלומותיהם באופן ספונטני. סימני חלום מספקים רמזים שימושיים לצלילות, ומעוררים את המוח הרציונלי להבנה: "חכה רגע, זה חייב להיות חלום".

ככל שתשים יותר לב לאיתור סימני החלום, כך תיתקל ביותר חלומות צלולים לילה אחר לילה.

סימני החלום חושפים את טבעה האמיתי של מציאות החלום.

בזמן חלום, חפשו דברים לא הגיוניים!

מהם בדיוק סמני חלום? 

חיות מדברות, יקירים שנפטרו, מסע בזמן, ואפילו ידית דלת שנראת מוזר יכולה להיות אחת מהסוגים של סימני החלום. בקיצור, כל רמז אז יכול להעיד על כך שמציאות החלום שלך אינה אמיתית.

סימני חלום יכולים להיות מאוד אישיים - ולפעמים אתה היחיד שתוכל לזהות אותם. למשל, חלום על הבית שלך יכול לחשוף פרטים מוזרים כגון חלון חסר. פעמים אחרות, סימני החלום יכולים להיות ברורים לכל, כמו פרה שקופצת מעל הירח..

ד"ר סטיבן לברג', מחבר הספר "Exploring The World of Lucid Dreaming", זיהה ארבע קטגוריות של סימני חלום כדי לעזור לנו לחפש אותם:

מודעות פנימית - יש משהו יוצא דופן במחשבות שלך בזמן החלום, רגשות, תחושות או תפיסות.

פעולה -  היא יכולה להתבצע על ידך, על ידי דמויות בחלום או על ידי חפצים דוממים. לדוגמא: כשאתה נוהג בכביש אתה מבין שההיגוי והבלמים לא משפיעים כלל על תנועתה של המכונית.

צורה - הצורה או המראה של אדם, חפץ או מקום הם יוצאים דופן. לדוגמא: אתה יכול לראות אדם עם ראש ממש קטן ומצומק שלא מסתדר עם הכתפיים הרחבות והמסיביות שלו.

הקשר - מצב יוצא דופן או אף בלתי אפשרי, בניגוד לחיים האמיתיים. לדוגמא: אתה גר במושבת מאדים עתידנית, ומרגיש כאילו אתה נמצא שם כבר שנים רבות.

אם אתה מנהל יומן חלומות, אתה ככל הנראה כבר מודע לכמה סימני חלום שחוזרים על עצמם. זה גורם לכך שיהיה לך הרבה יותר קל לזהות אותם. לדוגמא:

האם אתה מרכיב משקפיים או עדשות מגע? נהגתי לחלום עם תחושת משקפיים על הפנים שלי, וכשהסרתי אותם עדיין יכולתי לראות בבירור גמור.

האם לאחרונה עברתה בית, או אפילו יותר טוב, עברתה לחו"ל? כשעברתי לניו זילנד, המשכתי לחלום על החיים שלי בישראל במשך מספר חודשים.

האם אתה חולם שאתה מסתכל במראה? אני מוצא את הפרצוף שלי לעתים קרובות מעוות במראות בזמן חלום. לפעמים זהו עיוות עדין, ופעמים אחרות זה נראה שונה לגמרה.

האם אי פעם חלמתה שאתה מדבר עם חיית המחמד שלך? לפעמים אני מנהל שיחות מקסימות עם הכלבים שלי לפני שאני מבין שאני בטוח חולם!

סימני חלום - תרגילים

הנה שני תרגילים פשוטים שיעזרו לך לנצל את ערכם של סימני החלום בפעם הבאה שאתה חולם.

1. בדיקות מציאות עם סימני חלום

בכל יום, המטרה של היא לזהות מתי דברים מתרחשים לא קשורה ולחקור את טבעם. בצע בדיקת מציאות כאשר קוראים לך מקרים מוזרים.

תישאר על המשמר בכל הקשור למוזרויות ושאלת קיומם. המוח החולם יכול לבדות תשובות במהירות מרשימה, אבל הסתכלות עמוקה יותר תציג אותם כלא מציאותיות.

2. קטלג את סימני החלום שלך

ביומן החלומות שלך, הדגש את כל סימני החלום וקטלג אותם לפי 4 הקטגוריות המוזכרות לעיל. לאחר שנתחתה מספר חלומות בדרך זו, זהה את הסוג הנפוץ ביותר של סימני חלום שאתה חווה.

אם סימן החלום השכיח ביותר שלך הוא "צורה", למד איך נראים הדברים בחיי הערות, סימן חלום מבוסס צורה יכול להיות עדין כמו צבע שיער שונה, או מובן מאליו כמו שש או שבע אצבעות ביד אחת. כוון את עצמך להבדלים פוטנציאלים בחיי הערות ותמצא שהם הופכים להיות הרבה יותר בולטים בחלומות שלך...

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה