יום שבת, 20 בפברואר 2016

איך לממש סקס בחלום צלול

מין בחלום צלול הוא לעתים קרובות הסיבה מספר 1 שמניע אנשים ללמוד לשלוט בחלומות שלהם.
שליטה בחלום צלול פירושה להיות מסוגל להגשים את הפנטזיות האולטימטיביות שלך, לעתים קרובות בדיוק בבהירות ובמוחשיות של חיי הערות. במין, והאפשרות לעוף כיסינו את שני התכונות הרצויות ביותר שמניעות אנשים לחילמה מודעת.
השאלה היא, האם החלומות הארוטיים האלא הם בדיוק מה שאנחנו רוצים שיהיו, והאם גם מתחילים מסוגלים לחוות אותם? כי כמו שכל החולמים הצלולים יודעים, קבוצה שונה שלכ ללים פועלים בתוך הנפגש החלומות...

האם סקס אפשרי בחלום צלול?

תהיה בטוח שכן. אבל זה לא כל כך פשוט ליזום סקס בחלום צלול, וזה בגלל שהמוח החלום המודע שלנו לעתים קרובות בעל סדר יום אחרץ.
לדוגמה, זה די נפוץ להיות מודע לעצמך בחלום ולצאת לחיפוש אחר שותף מיני - רק כדי לגלות שבראד פיט או סקרלט ג'והנסון נהיו מכוערים.
פעמים אחרות, אתה יכול להינעל על השותף האידיאלי שלך, או להשתמש במיומנויות שלך כדי להפוך אותם לאטרקטיביים יותר, אבל לגלות שהם אדישים כלפיך לחלוטין. הם עשויים לראות ישר דרכך, או ללכת לגמרה.
זכור כי דמויות חלום רבות הם לעתים קרובות תחזיות מודעות של הנפש שלך, באופן טבעי, המשימה שלהם לא יכולה להיות חיפוש של אינטימיו איתך. דמויות חלום אחרות נראות כמו סוכנים אוטונומיים גרידא שאין להם אג'נדה.
אבל בסופו של דבר, אתה יכול לקבל הרבה יותר מין בחלום צלול אם אתה מזהה מה מניע את הדמות במקום להתייחס אליהם כאובייקט מיני, לדבר איתם ולהציע להם חוויה אינטימית משותפת. הם ייצוגים משמעותיים של האני הפנימי שלך וראויים שייתייחסו אליהם בכבוד.
אם אתה מתעלל בדמויות החלום שלך, היה מוכן לאכזבה קשה כאשר בכל רגע אתה עשוי להפוך את החלום הסקסי שלך לסיוט צלול.
נניח שהתחברת לאחד מדויות החלום שלך וחגגתם בסקס מפוצץ. מה הולך לקרות? חדשות טובות - היו מחקרים מדעיים שצפו אורגזמות במהלך חלומות צלולים.
עלייה בקצב הלב, שינויים ברקמת כלי הדם ותגובות בשרירים אחרים.
לפעמים, עם זאת, זה אך ורק במוחף = אם כי זה לא עושה את זה פחות אמיתי עבור החלום בסביבת החלום החושי שלהם.
הבעיה היא שרבים מהמתחילים מוצאים את זה קשה להחזיק את הצלילות בהכרה עד הרגע הקריטי. חלומות צלולים מיניים מעוררים מאוד ובדרך כלל מתחילים מתעוררים רגע לפני שהחוויה באמת החלה לקרות. לכן, מין בחלימה צלולה אינו אידיאלי למתחילים.


האם קיום יחסי מין בחלום צלול הוא אתי

איך אתה מרגיש לגבי קיום יחסי מין מציאותי בחלום צלול עם מישהו שהוא לא שותף שלך בחיים האמיתייים? אתה בעצם בוגד או שכל זה רק חלום?
זהו נושא אישי, לכן קחו בחשבון לא לספר על הרעיון לבן הזוג ולהחליט בעצמכם. אני מרגיש שזה בסדר לחקור את המיניות שלך בממד של החלום הצלול. אין שום סיבה ליצור הגבלות עבור בן זוגך. אחרי הכל, חלום צלול, לא משנה עד כמה הוא עז, הוא עדיין רק חלום. התחשובות והרגשות בחלום הצלול שלך הם שלך - ושלך בלבד.
ישנה הסתייגות לטענה זו, ושוב, אפשר להתווכח אבל אני אעלה זאת בכל מקרה. נניח שאתה נמשך למישהי שאתה מכיר בחיים האמיתיים אך אינכם ביחסים רומנטיים. ואתה צריך לשחרר את התסכולים המיניים איתם במהלך חלום צלול?
אולי. או אולי לא. קיום יחסי מין במהלך חלום ארוטי עם מישהו שאתה מכיר במציאות עלול להגדיל את המשיכה שלך אליהם, ולא לספק אותה. האם זו בעיה? זה שווה לחשוב על זה לפני שאתה עושה את המעשה בתוך החלום הצלול כי עוצמת החוויה יכולה להיות בלתי נשכחת.
בסוף היום, אם כי, כמה דברים קורים במהלך חלומות צלולים שאנחנו לא מצפים להם, ולא בשליטתנו. בדיוק כמו חלומות סטטיים, גם בחלומות המודעיים שלנו יכולים לקרות תרחישים מוזרים.
אל תכעס על עצמך אם משהו במהלך חלום צלול ארוטי משתבש. פרויד היה אומר שאתה בן אדם נורמלי לחלוטין.

מחשבות סופיות

כפי שציינתי קודם לכן, אנשים רבים מתחילים להתעסק בחלומות צלולים אך ורק כדי לקיים יחסי מין במהלך חלום צלול. עם זאת, זהו רק חלק זעיר ממה שהם בסופו של דבר מוצאים מזה.
מאז התחלתי בחלימה צלולה גיליתי יישומים מפתיעים רבים עבור צלילות שהיו הרבה יותר מתגמלים מכל חלום ארוטי. אז בעוד שאני לגמרי מבין את הרצון לחפש סיפוקי מיני, כדאי לחקור את הערך הרב יותר של חלימה צלולה.

2 תגובות:


  1. שלום לך, אנחנו קהילה של בלוגרים שכותבים בעברית בפלטפורמה של בלוגספוט. התחלנו פרויקט משותף שיאפשר לנו לאגד את כל הבלוגרים בפלטפורמה זאת כדי שיוכלו להכיר (וירטואלית) זה את זה, לקרוא, להגיב ולשתף. נשמח מאוד אם תצטרף אלינו:
    https://plus.google.com/u/0/communities/107023803221354620103
    יש אצלנו כותבים מכל הסוגים. סיפורת, שירה, הסיפור האישי והחוויות האישיות, כמו גם יומני מסע ובלוגים של יצירה.
    אם ההזמנה שלי אינה רלוונטית לך, אני מתנצל מראש על ההפרעה.

    השבמחק