יום רביעי, 31 ביולי 2013

10 הטיפים הטובים ביותר לחלומות צלולים

לאלו מכם שרוצים להגיע ישר לדברים האיכותיים ביותר, קיבצנו עבורכם רשימה של 10 הכלים הטובים ביותר אשר תוכלו להשתמש בהם כדי ללמוד כיצד להגיע למצב תודעתי של חלום צלול. הכלים והשיטות כל כך טובים שלא יהיה צורך להשתמש ביותר משניים או שלוש לפני שתתחיל להרגיש מידע מסוימת של צלילות.

1. קח תנומות.
נמנום במהלך יום פירושו לא רק שתהיה פחות עייף(הגברת הסבירות לחלומות צלולים), אלא שהוא פותח בפניך הזדמנות נוספת להתאמן.

2. שים יותר לב לסביבה שלך.
אם אתה חיי את חייך בערפך, הפוך זאת להרגל לשים יותר לב לסביבה החיצונית של העולם. אנשים רבים מבלים את רוב היום בפוקוס פנימי. אם תנהג לשים לב למראות, הצלילים והצבעים של העולם תוכל להגדיל את הסבירות לאיתור משהו מתוך זה בחלום שלך.

3. האזן למוסיקה תוך כדי השינה.
למוסיקה יש את היכולת לעורר כמעט כל רגש שאתה יכול לחשוב עליו. מצא מוסיקה שמעוררת זכרונות או רגשות חזקים ופזר את המסוללים הללו עם מוסיקה מרגיעה ברקע. צור רשימת השמע ותן לה לרוץ בלולאה לאורך כל הלילה.

4. הפעל מכשיר הקלטה ליד המיטה.
אלא אם כן אתה נוחר בכבדות, רשומקול  שיונח על השולחן ליד המיטה יהיה מסוגל להקליט את כל הצלילים שתעשה בלילה. אם אתה מדבר בחלומות שלך, או משמיע צלילים, תוכל להיעזר בהם למחרת בבוקר על מנת להיזכר בחלומות שלך. לא רק שזה יעזור לך ללמוד כיצד לחלום חלום צלול, זה יתן לך תשובה ברורה פעם אחת ולתמיד לשאלה "האם אתה נוחר בלילה"?

5. אכול מזונות מתובלים
צריכת מזונות בעלי טעמים או תבלינים חזקים משרה אפקט מעניין על הגוף, בדיוק כמו שלקיחת תרופות מסוימות או סמים יכולים לעשות זאת. אלו יכולים לעורר חלומות יוצאי דופן, אשר יעזרו לך לזהות את החלום, לזכור אותו טוב יותר ולשלוט בחלום שלך.



6. השתמש בהצהרות
במקום להצהיר "אני הולך לחלום חלום צלול", נסה הצהרה כמו "אני מכיר ושולט בחלומות שלי" או "אני יודע מהו חלום צלול ויכול לשלוט בחלומות שלי כרצוני". כתוב את זה על פתק דביק ושים אותו במקום שתראה במהלך היום, כמו במכונית שלך או על צג המחשב. חזור על מנטרה זו לפני שאתה הולך לישון בכל לילה.

7. טכניקת החופש הרגשי
החלומות שלך מציגים בעיות שהתת-מודע מעבד. אתה לא צריך להבין את החלומות שלך כדי להשתמש בם לריפוי. טכניקת אקופרסורה הנקראת לעתים טכניקת החופש הרגשי, ניתן לשימוש על מנת לנקות את הנושאים הללו הן בזמן חלימה צלולה והן בזמן שאתה ער. למד את סודות הטכניקה.

8. כוון את השעון המעורר
הער את עצמך במהלך הלילה. קום מהמיטה, הסתובב במשך עשר עד שלושים דקות ולאחר מכן חזור לישון. זה דומה לנמנום. החזרה לישון משאירה אותך במצב הכרתי שהכי קל לתאר אותו בתור "שרידי תודעה" - בעולם החלומות זה עשוי להיות עבורך קל יותר להגיע לחלום צלול. מומלץ להגדיר את השעון המעורר כ3-4 שעות לאחר שהלכת לישון - זוהי התקופה שבה בדרך כלל מתרחשת שנת REM.

9. בצע בדיקת מציאות כאשר אתה מתעורר.
לפעמים אתה מתעורר בתוך חלום, אך במציאות אתה עדיין ישן. הפחד או החשש הגדול ביותר של חלומי חלומות צלולים הוא להתעורר כתוצאה מהלם כלשהו. זה אפשרי שזו תהיה התעוררות כוזבת כאשר מה שבאמת קרה הוא אובדן שליטה על החלום והשתלטות של התת-מודע. צור לעצמך הרגל לעשות בדיקת מציאות בכל פעם שאתה מתעורר, כך תוכל למנוע מזה לקרות.

10. בקש עזרה!
אם אתה נאבד לעשות זאת לבד, הוצא מספר שקלים והשקע בכמה כלים מקצועיים שיעזרו לך. תחשוב על זה כמו לבזבז כסף על סרט שאתה רוצה לצפות בו! תפוס את ערכת החלימה הצלולה ואפילו לא תצטרך להוציא עוד כסף על פופקורן!

לבסוף, אל תוותר! התמדה היא החלק החשוב ביותר בלמידה איך לחלום חלום צלול. לא כולם משיגים הצלחה באותם הכלים ובאותו הזמן. חשוב להכיר בכך שחלום הוא בדרך כלל שיחה עם התת מודע שלך. כדי לדעת איך לחלום חלום צלול עליך להיות בהרמוניה עם עצמך. כלומר, לשים יותר תשומת לב לדברים בחיי הערות שלך, כאלו שבדרך כלל אינך שם אליהם לב.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה