יום חמישי, 5 בספטמבר 2013

10 דברים לשאול את האני הפנימי שלך בחלום צלול

אינטראקציה עם החלום הצלול שלך היא דרך ממש כיפית לקבל תובנות מהאני הפנימי של התת-מודע שלך. בספרו, חלום צלול: שער להאני הפנימי, רוברט ואגונר קורא לזה "המודעות מאחורי החלום".

בעיקרו של דבר, אתה יכול לשאול כל שאלה בחלום המודע שלך - ולקבל תשובה כמעט בכל צורה שהיא. זה יכול להיות כתוב על הקיר, להאמר מתוך דמויות החלום, או להתרחש ממש לנגד עיניך.

התשובות הניתנות על ידי החלום שלך יכולות לפעמים להפתיע אותך, כיוון שהן מגיעות מתוך מודעות משנית: המוח התת מודע.

איך לדבר אל החלום הצלול שלי?

בפעם הבאה שאתה מודע בחלום צלול, בצע את הטכניקה הלא אינטואטיבית של רוברט ואגונר לחקרית המודע שלך.

ראשית, התעלם מכל דמויות החלום והסמלים. לאחר מכן גבש את השאלה שלך וצעק אותה למודעות הנסתרת מאחורי החלום. זה כל כך קל. רק הטה את הראש לאחור וצעק את בקשתך. לאחר מכן, המתן לראות מה קורה..

10 דברים שכדאי לשאול את עצמך בחלום צלול

דברתי עם רוברט על ניסוי החלום הצלול המדהים הזה והוא נתן לי רשימה של 10 דברים שכדאי לי לצעוק לעצמי בחלום הצלול. נסה זאת בעצמך:

תראה לי משהו מצחיק!
תראה לי משהו שחשוב לי לראות!
תן לי להרגיש את החוויה של אהבה ללא תנאי!
תן לי להרגיש תחושה של ביטחון טהור ומוחלט!
הראה לי את החלום הצלול מנקודת המבט שלך!
תן לי להרגיש בריאות גופנית אופטימלית!
הראה לי כיצד לחלום יותר חלומות צלולים!
תן לי לראות את חיית המחמד של הילדות שלי, ____!
הראה לי את הדרך הקונסטרוקטיבית ביותר לפתור את הבעיה שלי עם ____!

בספר הפופולארי שלו על חלימה צלולה, רוברט מסביר כיצד לתקשר עם המודעות שמאחורי החלום בפירוט רב יותר. זוהי טכניקה מעולה המאפשרת לך לחוות את כל הסוגים של התופעות הבלתי צפויות - וזה נוח במיוחד אם אין לך עדיין כוונה לחלום הצלול.

התשובות לשאלות נובעות ישירות מהאני הפנימי שלך, מקום של תובנה אינטואיטיבית. מה עוד, שהם אינם מסוננים על ידי המוח המודע וההגיוני שלך, אשר לעתים קרובות יכול להסתבך בהתעסקות יתר. זו הסיבה לכך שאני כל כך אוהב את השיטה הזו.

אינטראקציות עם עצמי בחלום הצלול


מאז למדתי את השיטה הזו, לעתים קרובות אני שואל את עצמי שאלות בחלום הצלול שלי. (לפעמים, שום דבר לא קורה, ולכן אני צריך לצעוק את השאלה שוב כדי לחזק את הצלילות שלי.) אין לי ציפייה לתגובה, אני פשוט מחכה לרגע מסוים בחלום שלי בו תופיעה התשובה לשאלה הספציפית. יש לי, פשוטו כמשמעו, הזדמנות יקרה לדבר עם האני הפנימי של התת מודע שלי.

לאחרונה, היה לי חלום צלול בו צעקתי: "תראה לי משהו מצחיק!" הדבר הבא שראיתי היה קוף פרוותי בגודל אדם, צבעוני שהולך ברחוב. הייתי משועשע על ידי חוש ההומר של התת-מודע שלי. קופים צבעוניים? בטח, למה לא.

בפעם אחרת, עמדתי בשדה בזמן החלום הצלול וצעקתי: "תראה לי משהו מדהים!" השמיים הפכו לשקיעה כתומה ומבריקה. ראיתי אישה ענקית מופיעה בשמיים, עם שיער גלי חום ארוך וגלימה כתומה. היא הייתה מלאה באור בהיר. היא לא אמרה שום דבר, אבל הייתה לי תחושה של כוח ובטיחון עצמי מדהים, זה הרגיש כאילו זאת הייתה השלכה של האני הפנימי שלי.

אז בפעם הבאה שאתה נמצא בחלום צלול, נסה את טכניקת החקירה העצמית של רוברט ואגונר וצעק את בקשתך למודעות שמאחורי החלום.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה